من ................تا خدا

از بـــــی سوادی پرسیدند:

 

عشق چند حرف دارد؟؟

 

گفت:

 

چهار حرف...

 

همه زدند زیر خنده...و اونو مسخره کردند...

 

مرد به راه خود ادامه داد،درحالی که زیرلب،می گفت:

 

مگر "مهدی" چهار حرف ندارد...؟!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

اسلام زیباست
ساعت22:05---4 ارديبهشت 1394
سلام
وبتون عالیه
دوست دارید نوینده ی وب من بشید؟؟


ریحانه
ساعت5:57---3 ارديبهشت 1394
فوق العاده است.کپی کردم.ببخشید.
این شب جمعه لیلة الرغائب (شب آرزوها)ست

چشماتو ببند و آروم بگو خدایا من عاشق توام

و هر لحظه نیازمند نگاهت

تو هم مثل من این شب را به دوستات یادآوری کن

به این امید که از باغ دعاشون یه گل هدیه بگیری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ ????? شنبه 29 فروردين 1394برچسب:, | ????10:14 | ??????? دخترایران
|