من ................تا خدا

خدایا میشنوی

صدای شکستن را

این قلب من است

همان قلبی که به من دادی

تا مهربان باشد

تا دوست بدارد

تا به من زندگی بخشد

مگر این قلب را تو ندادی؟

چرا به ادم ها اجازه دادی

تا قلبم رابشکنند

چرا بهترین هدیه خودت را

اینگونه توسط ادمیان شکستی

درکم کن

شکست

درد دارد

من سکوت کرده ام نه از بیدردی 

از درد زیاد توان ندارم 

خدایا کمکم کن 

این ترک های قلبم میسوزد 

مگذار نمک بپاشند 

اگر صدای قلبم راشندیدی 

پس صدای مراهم میشنوی

خدایا کمک

مرا به آغوش بکش

بگذار مانند کودکی

در آغوش مادر آرام بگیرم

دیده ای 

کودکی که به زمین می افتد

در آغوش مادر آرام میگـــــــرد

من آن کودکی ام که تورا 

مادر خویش میداند

مرا در آغوش بگیر

مگر احساس مادرانه ات خفته

مگر نمیبینی دل کودکت زخمی شده 

مگر دوستم نداری

با آغوشت مرهم دل شکسته ام باش

خدایا باور کن درد دارد درد ......


نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت16:15---14 فروردين 1394
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

giti
ساعت14:33---28 اسفند 1393
وبلاگت خیلی قشنگه...خیلی
عالی بود


fatemeh77
ساعت22:37---24 اسفند 1393
سلااااااااااام وب توهم عالیه
بازم بهم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ ????? یک شنبه 24 اسفند 1393برچسب:, | ????21:46 | ??????? دخترایران
|